Pytania lub wątpliwości? Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami
Rejestracja prowadzona jest na stronie internetowej wydarzenia www.npexpo.pl lub na stronie www.euroforum.iztech.pl w zakładce Rejestracja.
Nie ma możliwości rejestracji w inny sposób niż przez stronę.
Rejestracja trwa do 25 września 2018 r.
Po wejściu na stronę www.npexpo.pl lub na stronę www.euroforum.iztech.pl do zakładki Rejestracja należy zapoznać się z informacją dotyczącą pakietów dostępu. Załóż konto, podając swój adres mailowy.
• Mam już swoje konto:
Jeśli adres mailowy znajduje się w naszym systemie, otrzymają Państwo komunikat o możliwości zalogowania się z wcześniej podanym hasłem bądź opcję „Odzyskaj hasło”. W przypadku odzyskiwania hasła na podany adres mailowy zostanie wysłany kod jednorazowy, który należy wpisać w odpowiednie okno. Wpisz nowe hasło oraz je powtórz. Po zalogowaniu się na konto sprawdź poprawność danych osobowych i wybierz interesujące sesje tematyczne. Po zapisaniu się następuje przekierowanie do statusu zgłoszenia (Nowe – oczekuje na zatwierdzenie przez Organizatora). Oznacza to, że zgłoszenie zostało wysłane, konto jest aktywne, a zgłoszenie oczekuje na weryfikację przez Organizatora.
• Nie posiadam konta:
W przypadku kiedy adres mailowy nie widnieje w systemie, trwa proces zakładania nowego konta, czyli wpisanie swoich danych osobowych, stworzenie hasła oraz zaakceptowanie oświadczenia o danych osobowych. Po wpisaniu poprawnych danych zostanie do Państwa wysłany kod aktywacyjny (należy sprawdzić skrzynkę SPAM). Uwaga! Proszę nie wyłączać strony przeglądarki z rejestracją. Należy wybrać sesje tematyczne oraz zapisać się na Kongres. Po zapisaniu się następuje przekierowanie do statusu zgłoszenia (Nowe – oczekuje na zatwierdzenie przez Organizatora). Oznacza to, że zgłoszenia zostało wysłane, konto jest aktywne, a zgłoszenie oczekuje na weryfikację przez Organizatora.
Kod aktywuje wcześniej stworzone nowe konta osobie, która go nie posiadała. Jest to 6-cyfrowy ciąg liczb. Zostaje wysłany na podany adres mailowy.
Weryfikacja może potrwać ok. 1 tygodnia. W razie braku otrzymania weryfikacji tydzień od zgłoszenia, prosimy o kontakt na adres rejestracja@ptwp.pl
Aby ponownie zalogować się, należy kliknąć zakładkę Rejestracja, następnie kliknąć Zarejestruj się i odnaleźć opcję Twoje konto w prawym górnym rogu.
Opcja Edycja Danych jest dostępna na koncie uczestnika.
Wybór sesji jest obowiązkowy, bez dokonania tego wyboru nie będzie możliwości przejścia do następnych kroków rejestracji. Prosimy o zaznaczenie sesji, w której udziałem są Państwo zainteresowani.
Opcja Wybór Sesji jest możliwa na koncie uczestnika.
Na koncie rejestracyjnym widnieje opcja Rezygnuję z udziału.
Dodanie zdjęcia jest warunkiem skorzystania z wydarzeń lub usług oferowanych w ramach Strefy Premium lub Strefy VIP bez konieczności potwierdzania tożsamości w inny sposób. W pozostałych przypadkach dodanie zdjęcia jest w pełni dobrowolne.
Wymogi dotyczące zdjęcia:
Na podany adres mailowy przyjdzie wiadomość z informacjami organizacyjnymi. Wiadomość pojawi się na kilka dni przed wydarzeniem. Będzie zawierać kod kreskowy, który należy wydrukować lub okazać na urządzeniu mobilnym w celu zeskanowania.
Udział w konferencji jest bezpłatny (wyłącznie część konferencyjna i wystawiennicza) O przyjęciu zgłoszenia decyduje Organizator. Dostęp płatny – patrz pkt. 15-19
Pakiet dostępu umożliwia zakup dodatkowych korzyści, tj. catering, strefa spotkań czy uczestnictwo w wieczornym wydarzeniu.
Zakup pakietu możliwy jest po weryfikacji zgłoszenia. Informacja o możliwości zakupu danego pakietu będzie zamieszczona w mailowym potwierdzeniu.
Zakup pakietu nie jest obowiązkowy. Wiążę się to z rezygnacją z dodatkowych korzyści.
W mailowej wiadomości potwierdzającej zgłoszenie zamieszczone są specjalne linki pozwalające na zakup. Istnieją dwie formy płatności: pobranie faktury proforma oraz płatność kartą. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt na adres mailowy dostep@ptwp.pl
Zmiana statusu następuje po zaksięgowaniu płatności przez Organizatora.
Będzie taka możliwość poprzez płatność kartą lub wystawienie faktury po zakończeniu wydarzenia.
Posiadanie kodu kreskowego i wizytówki ułatwi oraz przyśpieszy proces odbioru identyfikatora w dniu wydarzenia. Wydanie identyfikatora jest możliwe także poprzez podanie danych osobowych.