A B C D E F G H J K L M N O P R S Ś T U W Z Ż
Michał Kot

Michał Kot

Firma: Siemens Polska

Stanowisko: dyrektor sprzedaży

W firmie Siemens odpowiada za efektywne zarządzanie strukturami sprzedaży w dynamicznie zmieniających się realiach rynkowych oraz skuteczne utrzymywanie pozycji leadera wśród dostawców systemów sterowania na rynku przemysłowym. Specjalizuje się w automatyzacji procesów przemysłowych i rozproszonych systemach sterowania oraz cyfryzacji w przemyśle.

Zajmuje się także takimi zagadnienia jak internet rzeczy i wirtualizacja w procesach przemysłowych oraz wielowymiarowa analiza rynków przemysłowych w różnych branżach. W obszarze jego kompetencji znajdują się także zagadnienia tworzenia rozproszonych struktur sprzedażowych na rynku B2B oraz motywowanie zespołów sprzedażowych. Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie na Wydziale Elektrotechniki, Automatyki i Elektroniki na kierunku Automatyka i Robotyka oraz Politechniki Wrocławskiej na Wydziale Elektroniki na kierunku Automatyka i Robotyka.

Ukończył także studia podyplomowe na licencji Die Akademie für Führungskräfte der Wirtschaft, Bad Harzburg na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, kierunek Zarządzanie projektami w przemyśle. Jest w trakcie studiów doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie w Kolegium Zarządzania i Finansów.

Bierze udział w sesjach:

  • Cyfryzacja, która się opłaca

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Cyfryzacja, która się opłaca

    • Z jakich narzędzi informatycznych korzystają poszczególne branże? Koszty, efektywność, finansowanie inwestycji
    • Potrzeby i potencjał cyfryzacji w różnych dziedzinach: zasoby ludzkie, planowanie, management, logistyka, produkcja, R&D
    • W jaki sposób wydawać pieniądze na cyfryzację, by była najbardziej opłacalna biznesowo?
    • Jak pchnąć cyfrową gospodarkę do przodu – wolny rynek czy rządowe wsparcie?
    • Cyberzagrożenia i obrona przed cyberatakami

POWRÓT